Mimpi saya (:


Aku suke bermimpi , siang hari , mlm hari , subuh hari .
Kadang-2 rase tak sabar nak tido smate2 nak tunggu mimpi datang * tak matang betul
kadang-2 mimpi best , kdg2 seram , kdg2 klakar .
Tapi.. aku tak mintak pun nak mimpi SEORANG MAMAT SERABUT ni .
Korang nak tau tak , aku dah sminggu lbih , TAK MISS LANGSUNG MIMPI BELIAU .
Geramnye ! Buad spoil je .
Bosan dah aku asik tengok muke dyee je !


Haaa , beginilah muke dye .
Tapi yang aku lukis nieh hensem skit dari dier yg ORI .

Name : Mohd Polan Bin . Polan
Umur : lbih dari staon :p

Keh3 , aku mimpi pelik2 doh , takot aku .
mcm2 mimpi datang . smalam aku mmpi naek roller coaster ngan dye .
Hahaha , kau ade ? wekk :p

AKU : ustzh , apsal saye asik mmpi org yg same je ustzh ? smggu lbih tak miss .
USTZH AZIZAH : ohh , mungkin kamu rindu kat dye kodd .
AKU : mrepek ah ustzh , sy slalu kutok dye , pahal pulak dtg dlm mmpi sy .
CKG DAYAH : time awak tido , dye pn tido , roh awk bertmbung kott .
AKU : Ohh , dye dating jup erk ckg . Haha .

Ape yg lbih membosankan , aku g skolah . dkt nak 20x aku tersrmpak ngan dy .
Ini bukan lagi kbetulan ! Bencinyaa .
nasib baek beliau dah hensem skrg . Hahaha .
Dah la , doakan aku tak mmpi lagi mamat spoil nie .

ROGER !



No comments:

Post a Comment